2014. október 8., szerda

ŐSZ - #1 bogyószín / burgundi

Thimmyke gondoskodott róla, hogy ne maradjunk kihívások nélkül: mától 6 szerdán át az Ősz Színei nail art challenggel találkozhattok. A kihívást én csak ŐSZ-nek rövidítettem a kezdőbetűk alapján, és mit ad Isten, kiadta a lényeget. :)

A színeken kívül nincs egyéb megkötés a manikat illetően, így elég random dolgokat fogtok látni. Én erre és a szombaton induló másik kihívásra is olyan körömfestéseket készítettem, amelyek főszereplője az alapszín, de emellett természetesen mintásak. :)

Na, nézzük is a mai forduló alkotását. Nem tudom burgundinak mennyire illik be, de bogyószínnek biztos. :)
Két színnel dolgoztam, amiknek kb. semmi köze egymáshoz, nekem mégis tetszettek együtt.
(Anyumtól "örököltem" néhány lakkot, és a tartósságukat tesztelendő, kettesével kentem őket, hogy gyorsabban haladjak. :) )

Vakuval:


Természetes fénynél:


Még nem késő csatlakozni! Gyeeerteeek!


Felhasznált lakkok:
barnás vöröses burgundis: Color workshop (ezer éves jószág, Rossmannban "játék" sminkszetteben szokott lenni)
bordó (amin a rózsák vannak): QY - 50 (kínaiban lehet kapni és tartós cucc volt!)
fehér: Moyra - 03


Köszönöm, hogy benéztetek! Nézzétek meg a többieket is, remélem jó sokan leszünk erre a kihívásra! :)


14 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes ez a manikűr. :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét lakk csodaszép, de a világosabba teljesen beleszerettem! *.* A fehér rózsák meg csak még jobban feldobják az egészet. Nagyon jól sikerült lakkozás lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök a kedves kommentjeidnek Isa, köszönöm szépen az elismerő szavakat! :)

      Törlés