2014. október 5., vasárnap

Körömnövesztési valóságshow - 1. rész

Ezzel a bejegyzéssel kicsit rendhagyó sorozatot indítok a blogon, ugyanis körömnövesztő projektbe fogok. A projekt főszereplője -  természetesen rajtam kívül :P - az Eveline 8 in 1 Total Action körömápoló csodaszere, ami elvileg 8 problémára nyújt megoldást. Ezzel a lakkal Eleninél találkoztam, és ma eljött az ideje, hogy kipróbáljam.

Egy hirtelen ötlettől vezérelve meg is örökítettem az első lépést, és szeretném a fejleményeket fotó-napló formájában itt közzétenni.

Az én körmeim maguktól nem nőnek hosszabbra az eddigi képeimen látottaknál, mert a legtöbb esetben rétegesen felválnak, beszakadnak, így kénytelen vagyok lereszelni őket. Most ráadásul két körmömön még protézis is van. Az egyik tőből beszakadt, azon most porcelán erősítés van. A másik kezemen, amiről ma a képet is hoztam, a középső ujjamon géllakkos erősítés van. Ez meg annyira felvált, hogy egy papírvékony réteg maradt, ami bármikor letörhet.
(Jelenleg amúgy Aden keratinos alaplakkot használok, de az ebben az ügyben nekem sz*rt se ér... Szépségvitaminok se segítettek sose.)

A Krémmánián is szinte kivétel nélkül 5 csillagos értékelést kapott ez a termék, úgyhogy hatalmas csodát várok tőle :P

Egyelőre csak a jobb kezemre kentem, ez gyakran puci, a másikon kihívásra készülök :P
Erről készült (jelenleg csak vakus) kép.





A két alsó képen látható a középső ujjam körmén a sötét rész, ami tulajdonképpen a bőröm színe: annyira vékony már ott a köröm, hogy átlátszik. :( Erre tettem géllakkot, úgyhogy a többi négyre kentem fel az első réteg Eveline 8 az 1-bent. :) A kúra 10 napos, hát a Krémmániások közül valakinek hamarabb, valakinek sokkal később jött el a várt hatás, de eljött!

Bármilyen javaslatot, tapasztalatot szívesen fogadok ebben a témában. Legyen szép estétek! :)

To be continued...

17 megjegyzés:

  1. Fontosnak tartom emellé az olaj használatát, szerintem a kettő csak együtt működik tartósan. Vagy oliva olaj, de még mondják h az Alverde körömerősítő olaja is szuper. Én javaslok mindenképpen ilyesmit mert hosszú távon így válik be, de írtam is: ) 1 év alatt talán háromszor tört le a körmöm minimálisan, amit még szépre tudtam reszelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az olajat már használgatom egy ideje ;) Köszönöm a tanácsot!

      Törlés
  2. Kíváncsian várom a folytatást és az eredményeket, nagyon izgalmas!
    Én egyszer fogtam orbitális körömregeneráló projectbe, miután a körmeimet sikerült pergamenvékonyságú, hólyagos förmedvénnyé tépkednem az Essence otthoni géllakkjának erőszakos eltávolításával.
    Akkor nekem az egyik posztodnál már említett Lovely körömerősítő vált be, magát a lakkot a hatást leszámítva is nagyon megkedveltem, mert jó kis alaplakk.

    A tényleges megváltást az ügyben nálam a rendszeres géllakkozás hozta meg, illetve egy ecsetes sajátköröm-erősítő Perfect Nails zselé, melynek fixált felületét Géllakk-fedőfénnyel zárom.
    Tulképp teljesen áttetsző géllakkozott körmöket viselek, amíg csak le nem nő annyira, hogy összecsiszoljam a természetes körmömmel, picit átcsiszolom, majd megy rá a következő réteg.
    Ezt már több, mint fél éve így csinálom.
    Egy ízben, mikor színes géllakkal kisérleteztem, leoldottam a rétegeket, és alatta teljesen normális, sérülésmentes körmöket találtam. Emiatt már nem próbálkoznék ehhez hasonló körömerősítő termékkel.
    Nagyon kíváncsian várom, mire jutsz ezzel a lakkal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez a gyenge körömmel való szenvedés mindig is megvolt, ezért lett anno műkörmöm, minden féle, amit el tudsz képzelni. A géllak fura mód nem jó, mert az nem elég kemény, de nem is rugalmas, az elvékonyodott körömvégemről ugyanúgy lepattan. Igaz, ahogy a posztban is írtam, az egyik körmömön megint próbálkozok vele, de nem várok tőle hosszútávú megoldást. Amúgy volt már színes géllakkom is, azzal nem volt semmi baj! :) De mióta lejöttem a műkörömről, arra vágyok, hogy a természetes körmömet tudjam erősíteni.
      A tippjeidet tényleg felírtam, ha az Eveline nem jön be, akkor próbálom a tieidet. :)

      Törlés
    2. Valaki leírná nekem a Eveline 8in1-ben pontos használatát..
      sajnos nincs meg a doboza és nem tudom, hogy működik a kúra.
      Előre is köszönöm
      KV

      Törlés
    3. Kedves KV!
      A doboz alapján naponta felkensz egy réteget, a 4. nap után lemosod és kezded elölről.
      Érdemes vele "bajlódni", mert hatásos! :)
      Én "csak" alaplakknak használom, de így is nélkülözhetetlen számomra! :) Remélem neked is beválik!

      Törlés
    4. Köszönöm, sajnos nincs már meg a dobozom, anyukám használta és már elfelejtette a
      használati módját, de ő is valami ilyesmire emlékezett.
      Amikor lemosom a 4. nap után, hagyjak egy nap pihenőt, vagy rögtön aznap kezdjem újra kenni???
      Bízom én is nagyon benne, anyukámnak jót tett, nekem is tönkrementek a körmeim a géllakk alatt. Most pihenőre ítéltem a körmeimet. Most tartok a 2. 4 napban,.... Hányszor 4 napot ajánlott csinálni???
      Nagyon aranyos vagy, hogy válaszolsz. Köszi
      KV

      Törlés
    5. Szia!
      Pihenő nem szükséges, de ha tartani szeretnél, attól sem veszít a dolog a hatékonyságán. Erről amúgy nincs szó a dobozon. Ismételni meg addig ismételd, amíg van türelmed és látod a hatását. :) Ha a kúrát tartod, a doboz szerint 10 nap után már van eredmény...szerintem mondjuk többet kell várni. :) Ha körmöd el is vékonyodott mondjuk lereszelés miatt, akkor annak a résznek le is kell nőnije...
      Kitartás!

      Törlés
  3. nagyon szép a körmd röviden is.
    én viszont a p.shine-t ajánlom,egyik lakk sem ér fel vele,de még a nyomába sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a rövid körmöket, talán nem is annyira hosszítani, mint erősíteni szeretném. Bár jó lenne egyszer azért reszelőhöz jutni, mert már olyan hosszú, hogy unom! :P
      Köszönöm szépen a tippet! Japán manikűrt még nem próbáltam, majd utánaolvasgatok mi fán terem, mert műkörmös időszakomban ez a téma egyáltalán nem foglalkoztatott. Egyelőre igyekszem az Eveline lakkból kicsikarni a csodát, ha sikerül, olcsón megúszom. :)

      Törlés
  4. Nekem világ életemben kis nyafka körmeim voltak, de lassan már 4 éve, h igen ramaty állapotba kerültek. Nonstop lemezesen töredezett 5-6 ujjam, hiába kentem rá az Orly Nailtritiont, ami lemezes töredezés ellen van, hazsnáltam kúraszerűen, kentem konstans alaplakknak, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
    Augusztus végén vettem meg az Evelint, 3 kúra kört csináltam végig és láss csodát, egyik körmöm sem töredezik lemezesen és jóval erősebbek is lettek. Azóta 3 hét telt el, ugyan az egyik körmöm egy véletlen folytán most újra letörött, de sebaj, ez még bőven belefér, a betonkemény köröm úgysem jó. Volt anno abban is részem, még vagy 14-15 éve, a gimiben az egyik barátnőm fedezte fel a kalciumos Moyra körömerősítő lakkot (asszem már csak zselé van belőle, az lakk volt), ha csak azt használtam már szinte túlkeményedett a körmöm és fájt levágni, lereszelni. :D

    Szóval kitartás, hajrá az erősítgetéssel, drukkolok, h neked is beváljon. Én előtte csak 1-2 lánytól hallottam, h mekkora csoda ez a lakk, de egyre több helyen futok bele az áldásába. :) Egyébként kellemes, franciás jellege is lesz a körmöknek a 2-3. réteg után már és az 5. napon való lemosás is praktikus szerintem, még egész jól szárad. :)

    Használtam én japán manikűrt majdnem egy évig, kaptam 3 éve karácsonyra egy szettet, de a lemezes töredezésen nekem az sem segített sajnos. Szép fényt adott a körmöknek és mókás volt azzal szöszölni, de ennyi. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dyna! Köszönöm szépen a részletes tapasztalat -leírást, úgy látom egy csónakban evezünk. :)
      Külön örülök, hogy neked is bevált az Eveline, ez még inkább lendületet ad nekem, főleg ahhoz, hogy betartsam a kúrát és ne lakkozzak rá. (ez a legnehezebb része :P )
      Egy gyors rápillantáskor azt láttam a japán mani nem mindenkinek vált be, amilyen "szerencsés" vagyok, én is így járnék...
      Nekem már most 2 réteg Eveline is jobban tartja a körmöm, alaplakknak is ezt fogom használni.

      Törlés
    2. Nehéz, de a 3. kör után én például már lakkoztam újra, remélhetőleg addigra neked is fittebbek lesznek a körmeid, az pedig "csak". 15 nap, alig két hét! ;) És addig szép, franciásak a körmeid és a "kenés örömét" a rétegek felvitelével is megkapod. ;)

      Törlés
    3. 2 hét?! Jájjj :) Örülök, ha az első 10 napot kibírom, amit a használati utasítás ír. :D
      Nem is tudom mikor volt utoljára ilyen sokáig meztelen a körmöm. :P Persze megéri a befektetett idő.... Na majd meglátjuk! :) Mindenről be fogok számolni. :)

      Törlés
  5. Én is Eleni hatására kísérletezem most ezzel, na meg az olívaolajjal, hátha nálam is lesz eredménye, mert nekem sem hatott eddig se vitamin, se erősítő kencék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor sok sikert és kitartást kívánok! Nálam a kitartás néha csökken, de még így is van eredménye a kencének. ;)

      Törlés