2014. október 18., szombat

KKK - #2 red

Furcsák ezek a napok, amikor szombat is van meg nem is, egyik pillanatban hétvége hangulatom van, másik pillanatban meg egy sima péntek. Hiába praktikusak, nem szeretem az ilyen variálásokat, mint a munkanap szombat, óraátállítás, vagy "A" hét, "B" hét, tanítási időszaki és tanszüneti menetrend stb. :)

A rendkívül hasznos bevezető után jöjjön a lényeg: a KKK második fordulója, a kedvenc piros szín.
Kifejezetten pirosat mostanában ritkán (értsd soha nem) használok, bordót még csak-csak. Van egy régi klasszikus pirosam, amit sokat hordtam, de ma mégsem őt hoztam el nektek! :P

Egy viszonylag új szerzeményt avattam fel ebben a maniban, és imádtam! Imádtam, hogy piros, de azért mégse, (mondjuk azt, hogy vörös). Imádtam a csillogást és, hogy tartós is volt.

Csináltam néhány fázisképet, hogy megmutassam egy rétegben, díszítés nélkül stb. is ezt a P2 lakkot, amit nagy bánatomra nálunk nem lehet kapni. :)






Felhasznált lakkok:
piros: P2 Last forever - 190 Hold me tight!
fekete: Moyra - 35


Szép hétvégét mindenkinek! Köszönöm, hogy erre jártatok! Nézzétek meg a többiek munkáját is! :)


24 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a lakk! És csodásan "feldíszítetted". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Az utolsó kép csodálatos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig mindegyik kép ugyanarról a körömről készült! :P
      Viccet félre téve: köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. Az utolsó képen jön ki a mani gyönyörűsége. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)) Igyekszem több módon megmutatni, ha van mit :) :* Én is a kétkezes képeket szeretem, de nem mindig festem meg mindkét kezemre a kihívást. :)

      Törlés
  4. nagyon szép piros szín és a manikűr is kedves, nőcis, különleges. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Dyna! :) Azt hiszem tökéletesen megfogalmaztad milyen érzés volt viselni ezt a manit. :)

      Törlés
  5. Ez nagyon szép és csinos lett, elismerésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm az elismerést, Szilvi! :*

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, lehet én is kipróbálom magamnak. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, ha kedvet kaptál hozzá, majd mutasd meg! :) Ráadásul ez szerintem bármilyen színnel jól nézne ki. :)

      Törlés
  7. Gyönyörű a díszítés es szép piros lakk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Judy! Örülök, hogy tetszik! :*

      Törlés