2014. október 13., hétfő

ManiCute - Idő

A ManiCute csapata ezen a héten az idő / óraátállítás emlékének szentelt egy posztot. 
Én nem sokáig gondolkodtam, mit készítsek, miután bevillant nekem az az óra, amit itt piciben láthattok is a kezdőképünk alatt. 
Régebben láttam valamilyen poénos oldalon és nagyon tetszett, rám néha jellemző, talán ezért is ragadt meg bennem ennyire, hogy mára ebből inspirálódtam.


Az inspirációs kép:



És körmös formában újraalkotva:




Felhasznált lakkok:
liláskék: She - 279
fekete: Moyra - 35

Várom, hogy a többiek mit tudtak kihozni ebből a témából, én bevallom, hogy valamilyen óránál tovább nem jutottam volna.
Köszönöm, hogy ismét benéztetek! :)



22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tetszik az alapszín is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Ezzel én is ugyanígy vagyok. ^^ A manira is nagyon ügyesen sikerült felvinned.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Üdv a klubban! És köszönöm a kedves szavakat! :)

      Törlés
  3. tényleg jól sikerült, szuper lett

    VálaszTörlés
  4. Szebben írsz körömre mint én papírra! Nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szilvi! Ez aranyos volt! Köszönöm! :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszik! :) Szuper ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Angel! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  6. Az írás eszméletlen szépre sikerült! Tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Naomi! :) Örülök hogy tetszik! :)

      Törlés
  7. Tök jó lett, gyönyörű ez a szín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A szín kicsit világosabb valójában, de ilyesmi :)

      Törlés