2014. október 28., kedd

ManiCute - Babona

Sajnos elcs*sztem az időzítést tegnap így semmi nem került ki este 7 órakor :( Bocsi! Íme az eredeti cikk:

A ManiCute aktuális témája a babona. Bár közeleg a Halloween, engem egy kicsit más vizekre sodort a fantáziám. Igazából nem is kellett gondolkodnom rajta...


Hozzám nagyon közel állnak a keleti "dolgok" és az egyik kedvenc motívumom a hamza, vagy más névvel Fatima keze, ami sajnos vagy nem sajnos elég divatos kiegészítővé vált mostanság.
A babona szerint megvéd a "rossz szemtől", azaz a rosszakarókól stb.

Mivel nem szerettem volna 5 kezet festeni, csak a gyűrűs ujjamon van hamza, a többin pedig a "tenger szeme". Az egész manikűrt a medálom ihlette, amit a képeken is láthattok.

Sajnos ez az egyik csodás lakkom, aminek nem tudom lefotózni az eredeti színét, így először egy montázst vágok be, ami körülbelül kifejezi ennek a kékes-zöldnek a sokszínűségét. Szó szerint!


És ezek pedig a szebb képeim, amiknek a színhez viszont semmi köze. 
Persze a lényeg így is át jön, de azért sajnálom, hogy nem láthatjátok pontosan azt, amit én. :)






Felhasznált lakkok:
kékeszöld alap: NYC - 320 Blue sky
kék: D'or - 5/2
ezüst: Moyra Holographic - 251
fekete: Moyra - 35
fehér: Moyra - 03

Köszönöm, hogy megnéztetek, annak is, aki erre tévedt. :) Mivel este nem leszek gép előtt, az inlinkz kódhoz csak később tudom magamat hozzáadni. :)


27 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Zizitim! Örülök, hogy tetszik neked! :))

      Törlés
  2. Milyen ötletes és milyen eszméletlenül gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Szilvi! :) De jó, hogy ennyire tetszik! :)) Reméltem, hogy nem lesz túl elvont az ötletem. :)

      Törlés
  3. Hol a kétkezes kép??? Nem, nem kell.:DD
    Nagyon tetszik a manikűröd, olyan precíz lett, hogy az hihetetlen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kérek elnézést, sajnos ez a mani csak egy kezemre készült el :) A másikon még maradt a régiből :D
      Köszönöm szépen a kedves szavakat, boldoggá tettél :) :*

      Törlés
  4. Ez egyszerűen csodás *.* örülök, hogy te is elvonatkoztattál a halloweentől :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Hát, babona volt a jelige, nem Halloween, úgyhogy nem csaltunk! :P

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Flóra! Nagyon örülök, hogy neked is tetszik! :*

      Törlés
  6. Csodálatos munka! Precíz, eredeti, szépséges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :)) Feldobják a napomat ezek a kedves szavak! :)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Mazsola! Örülök, hogy tetszik!! :)

      Törlés
  8. Hát ez tényleg valami meseszép, annyira ügyes vagy!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, missmacskusz! :) Nagyon aranyos vagy, hogy ezt mondod! :*

      Törlés
  9. Csodás lett nagyon tetszik a minta!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Angel! :) Örülök, hogy tetszik a keleti vonal. :)

      Törlés
  10. Annyira koncentráltam a piroskára, hogy ezt a kis szépséget bevallom, észre sem vettem! :D
    Pedig nagyon jó lett.
    Bárhogy is kutatok az emlékeim között, nekem a márka polcáról nem rémlik ez a furakék körömlakk, ráadásul ebből a szériából nincs egyetlen lakkom sem, csak a testesebb, duci kupakosokból, nomeg a csodás áttetsző Supernova fedőlakk.
    Most pedig talán már esélyem sem lesz megismerkedni velük, nálunk ezt a márkát megszüntették, üresen áll még a helye, nem tudom mi fogja követni.
    Van ehhez hasonló Catrice lakkom, még régről, de az inkább türkiznek tűnik, fényviszonyoktól függetlenül.
    Nagyon tetszik, hogy indiai kultúrát csempésztél a manikűrjeid közé, és érdekes módon úgy hiszem, hogy ezt a medált akkor is körömre vitted volna, ha nincs ez a kihívás! :)
    Abszolút katarzis nálam ez a munkád, és már várom, hogy vajon hennafestés-mintának neki fogsz-e rugaszkodni, szabad kézzel! :)
    Érdekes élmény nézegetni ezeket a fotókat, esküszöm, hogy szantálos füstölőillata van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bandita! Vártam a részletes véleményt erről a munkámról, bosszús is voltam , hogy nem posztoltam hétfőn és ezért hívtam rá fel a figyelmed válaszban a kommentedre a piros körömnél. :D Komolyan mondom, az a köröm, ami nem kapja meg a bandita-féle műelemzést, az már nem is méltó a bloghoz. :D :D

      A türkiz lakkról már kétszer volt "szerencsém" írni. Az a baj, hogy az én fényképező gépem nem egy profi darab, ezért sok színnel nem tud mit kezdeni (menta, türkiz, lila), pedig ez a Blue Sky számomra gyönyörű, egzotikus zöldes kék. Egyszer zöldebb, máskor kékebb, komolyan érdekes. Én úgy tippelem még lehet kapni, sajnálom, hogy nálatok megszűnt a márka. De ha komolyan érdekel, szívesen utánajárok neked. :)

      Ez a mintavilág szerintem inkább arab, mint indiai, de indiai mintát is festettem már (igaz csak egy köröm http://chezkarolina.blogspot.hu/2014/08/indiai-stilusban.html), illetve volt életemben hennás kezem kacskaringós mintás körmökkel, szép emlék. :) Majd egyszer megmutatom azt is a blogon. :) Addig is füstölőt minden szobába! :))

      És teljesen igazad van, (kezdesz kiismerni jézusom!! :D ) ezt a mintát tuti megfestettem volna a kihívás nélkül is, sokszor gondoltam rá. :)))

      Köszönöm kedves soraidat és szeretettel várom a következőket! :D :))

      Törlés
    2. Ah, szégyellem magam, hogy hebrencs módon elmentettem a szövegemet úgy, hogy "indiai"-ként említettem ezt a mintát, holott nem voltam ebben biztos, hiszen nem ismerem jól ezeket a kultúrákat...megguglizhattam volna, mielőtt ökörséget írok. Amúgy ez a motívum és benne az érdekes szem, egy fura emléket hoz elő nálam, mert az előző munkahelyemen a NAGYfőnökasszonyom egy külföldi útjáról hozott nekem egy ilyen szem-talizmánt. Semmi körítés, csupán egy kb 3 cm átmérőjű, üveg öntvény. Fél éven belül csúnyán elváltak útjaink, és a szemet ott hagytam, a hajdani íróasztalom fölött, az emlékeztető táblán.
      Hosszú, fájdalmas történet ez, és túl személyes, de a lényeget muszáj megosztanom:
      Akkor nem állt módomban tenni semmit, hogy kiálljak magamért és javítsak a helyzetemen, a lovak közé dobtam a gyeplőt. Sok év múltán, amikor már egyre kevesebb jelentőséggel bírt a velem történt "epizód" a történetem negatív figuráit egytől-egyig megbüntette a sors, Világegyetem, vagy nevezzük bárminek.
      Aztán jössz Te, és megfested ezt a motívumot. Meg kell mondjam, áll a szőr a hátamon rendesen! :D
      Megpróbálok kicsit utánajárni ennek a lakknak, és ha nem járnék sikerrel, köszönettel igénybe venném a segítségedet. Majd szólok, jó?

      Törlés
    3. Lakk-ügyben természetesen állok bármikor szolgálatodban :) Nekem ez egy öröm.

      Hát látod a kis talizmán megtette a hatását :D megbűnhődtek a gonoszak és remélem téged megvédett. :))
      Megértem, hogy feláll a szőr a hátadon, én is így lennék vele, hiszek a véletlenben. :D

      Törlés
  11. csodás lett ez a manikűr!!! nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, kedves Liza! Örülök, hogy tetszik és hogy ezt meg is írtad nekem! :))

      Törlés
  12. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Timike! :) Látom az emailjeimen, hogy nekiültél kommentelgetni, de ne félj, én mindre válaszolok! :)

      Törlés