2014. október 20., hétfő

Manikűrvadász 12.

Először veszek részt a Manikűrvadászban és már az előkészületeket nagyon élveztem. Első lépésben kinyomoztam ki lesz a házigazda, és a felhívás megjelenésekor lelkesen jelentkeztem, majd pedig izgultam, mint egy gyerek a párok kihirdetése előtt. :)



Már a jelentkezéskor elterveztem, hogy valami mintás manit fogok választani a páromtól és lehetőleg jelentős módosítás nélkül fogom újraalkotni.

Így is tettem. Párom Iluss lett, a fiatalosblog írója. Szinte azonnal végignéztem a körmös posztjait és az alábbi képet vadásztam le:


És így alkottam újra:




Eleinte úgy gondoltam, hogy a fotózás után lemosom, mert nem szeretnék ennyire mintás körömmel mászkálni, de végül megtartottam egy ideig, annyira cuki. :D

Örülök, hogy részt vehettem ebben az aranyos játékban, remélem nem utoljára! És kíváncsian várom az engem megelőző Dii vadászatának eredményét, ahogy a többi negyvensok résztvevő festményét is. J

Felhasznált lakkok:
piros: Moyra - 19
fekete: Moyra -35
fehér: Moyra - 03
bőrszín: ZOYA - Jacqueline

Köszönöm mindenkinek, aki benéz hozzám! Remélem tetszik nektek a manikűrvadászatom áldozata! :)

35 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett az újraalkotásod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) De azt hiszem most osztozok a dicséreten az eredeti alkotóval. :)

      Törlés
  2. Hát ez nagyon aranyos lett, szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) Tényleg annyira cuki, hogy sajnáltam lemosni a végén. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Fanni! Örülök, hogy szerinted is cuki! :))

      Törlés
  4. Nagyon édes lett :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Anna! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  6. jaaaj emlékszek Illusnak erre a körmére!! nagyon jól újraalkottad! : ))

    VálaszTörlés
  7. Elfelejtettem pislogni is :D Hűűűűűű O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, elpirulok! :)) Nagyon kedves vagy, köszönöm!!!

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Köszönöm szépen Isa! És külön köszi a játékért! :))

      Törlés
  9. Elképesztő vagy, és ennek az észrevételemnek már korábban is hangot (betűt) adtam, miszerint a legovisabb mintákból is olyat tudsz kanyarítani a körmeidre, hogy azt csak tátott szájjal lehet szemlélni.
    Cuki és elegáns-így egyben! Nem ismerek mást, aki ezt utánad csinálná. Fogadd legmélyebb elismerésem, mestermunka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kérlek, kedves bandita, már csak miattad is érdemes nap, mint nap alkotni valamit, olyan szépeket tudsz nekem mondani! :)) Nagyon jól esik a dicséreted! Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  10. Hát ez valami eszméletlen cukorfalat lett!!! lehet, hogy nem viselném hétköznapokon, de nagyon jól esik nézegetni, amit csináltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is így voltam amúgy vele, kicsit soknak találtam, de olyan cuki :D

      Törlés
  11. Jujj*-* nagyon aranyos lett ez a mani:))

    VálaszTörlés