2015. december 23., szerda

Manikűrvadász - Karácsonyi forduló





Sziasztok!

A Manikűrvadász Karácsonyi fordulójában párom Szilvi lett, aki nagyon aranyos volt; elküldte nekem a karácsonyi témájú posztjainak a linkjeit.
Még egyszer nagyon köszönöm, tényleg nagy segítség volt, sok időt spórolt nekem vele. :)



Nem nagyon sikerült (azóta se) karácsonyi hangulatba jönnöm, így egy számomra egyszerűbb manikűrt választottam, mégpedig ezt:


http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2015/11/karacsonyi-kihivas-havazasjegvilag.html

És így néz ki az én verzióm :)




Köszönöm, hogy benéztetek, kellemes készülődést és Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek.



32 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél :) Nagyon mutatós, elegáns manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szép élénk ani lett! Boldog karit neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Neked is boldog karácsonyt!

      Törlés
  3. nagyon szép*-*boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Mazsola! Kívánok neked is nagyon boldog karácsonyt!

      Törlés
  4. Jaj de jó végre új manikűrt látni tőled, szívből örülök! :)
    Nagyon szép munkát csináltál, a szép hópihék nélkül nincs is igazi karácsony! Mindamellett a díszítés vagány, én, aki farmernadrágban ünneplem a karácsonyt, ezt most nagyon szívesen viselném!
    Jelentkezz gyakrabban..lécci..hiányzol.
    Nagyon boldog, és főként békés Karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hölgyem, ez érzelmi zsarolás! :) De nagyon örülök neki! Viszont annál nagyobb a lelkifurka, ha nem jön létre...De azért tervezem, hogy vissza-vissza nézek ide, az én kis szigetemre.
      Örülök, hogy tetszik a farmeres szettem.
      Neked is áldott karácsonyt és boldog új évet kívánok! És természetesen sok sok örömöt a blogolásban! :*

      Törlés
  5. Nagyon szép, hangulatos manikűrt készítettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves dicséretet, Ciiska! :)

      Törlés
  6. Karolina, ez gyönyörű lett. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, zavarba hozol két szóval :)) Köszönöm! :)

      Törlés
  7. Húúúha, lenyűgöző lett a manikűröd Karolina! :o
    amúgy először a Frozen jutott eszembe róla :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, volt már Elsa inspirálta mani is. :) Jeges, havas, csakis Frozen lehet :) Köszönöm szépen a bókot, Dóri! :)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett... mint egy minihóvihar. *-*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! :) A színei alapján nekem egy az egyben a Jégvarázs c. mesét juttatta eszembe... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Orsi! Hát úgy látszik, hogy akkor ezt elkönyvelhetjük egy Jégvarázsos maninak. :)

      Törlés
  10. nagyon szép lett, finom és mutatós egyszerre : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy így gondolod :) Köszönöm szépen, Bree!

      Törlés
  11. Úúúúgy reméltem, hogy ezt fogod választani, szóval most nagyon örülök ^^ Csodaszép lett a te verziód is, sőt, az élénkebb kék még élettel telibbé teszi. Nekem sajnos még nincs ilyen árnyalatom, de ami késik, nem múlik :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :) Hát akkor nagyon rá éreztem a gondolataidra! :P
      Örülök, hogy tetszik az én verzióm. <3

      Törlés
  12. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Noémi! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  13. Gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy! Igazi ünnepi mani :) Jó újra látni a munkáid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, DoRcY! Én is örülök, hogy végre blogoltam egy kicsit és hogy ilyen kedvesen fogadtatok! :)

      Törlés