2014. október 9., csütörtök

Moyra Silk nude - 323 London

Kedves Olvasók!

Nem is tudom, hogy a blog rövid kis életében volt-e olyan, amikor csak a lakk miatt alig vártam, hogy feltoljak nektek néhány képet. :)

Amióta az eszemet tudom, mindig is szerettem a Moyra lakkokat. Talán jelenleg is ebből a márkából van a legtöbb a gyűjteményemben.
Mostanában pedig annyira jönnek fel az újdonságokkal körömlakkok terén, hogy nem győzöm kapkodni a fejem. :)

Imádom a nude színeket, ezekbe tudok tartósan beleszeretni. A Silk nude kollekció pedig olyan cuki színeket vonultat fel, hogy alig tudtam választani.  Egy rövidebb tanácskozás után magammal, egy olyan színt választottam, amihez hasonlóm biztos nincs, és így jött velem haza London.
(Franciás csajsziként Párizst választani stílusosabb lett volna, de az ő színe nem annyira csábított el. :) )

Kicsit furcsa volt az üzletben kikenve látni őket a margarétán, mert alapvetően mattra száradnak.
Felvitel közben még szép fényes, aztán bemattul, igen különleges textúrát ad. Nekem valamennyire így is tetszett, de ha már selyem, legyen fényes, és egyébként is mindenre egyből tolom rá a BTGN-t, hogy hamar megszáradjon.
Barnás szín, pici rózsaszín beütéssel, igazi cuki púderszín. Imádom, hogy diszkrét, de nagyon elegáns, egyszóval minden, amit egy nude színtől elvárok. Szerelem. :)

Balra: Egy rétegben is fed.
Jobbra: Mattra száradva -két rétegben- és fényesen (kisujj).



Bár imádom a színét úgy, ahogy van, nem bírtam ki, hogy ne fessek rá egy pici mintát.


Amióta ez megvan, alig várom, hogy újabb gyöngyszemeket is beszerezzek ebből a kollekcióból. :)
Na, kit mozgat még meg ez a szín rajtam kívül? Nude-imádók tegyék fel a kezüket! :)
Szép napot nektek!

Felhasznált lakkok:
nude: Moyra Silk nude - 323 London
fehér: Moyra - 03

12 megjegyzés:

  1. Mostanában ugyan nem nagyon hatnak meg a nude színek, de ez gyönyörű! :)
    És szuper választás hozzá ez a kis csipkeminta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen PAncsi! :)
      Igen, tudom, hogy nehéz mostanában nude színeket ajnározni, de én megteszem! :D

      Törlés
  2. nagyon tetszik a minta, remekül feldobja. :)

    VálaszTörlés
  3. Én kedvelem a nude színeket, erősen vissza kellett fognom magam, hogy ne vegyek ebből a kollekcióból, de már van pár nude lakkom, nem akartam rá költeni most!
    Egyébként nagyon jól áll neked ez a szín, és a csipkeminta csodásan feldobja a lakkot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanni! Megértem a problémát, én ezt az elvet minden színre alkalmazom, nem akarok hasonlókat felhalmozni. :)
      Köszönöm szépen a dicsérő szavakat! :*

      Törlés
  4. Szép finom őszi szín, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Judy! Bár nálam ez a szín télen-nyáron ütős, annyira imádom. :D

      Törlés
  5. Ez a kollekció most annyira nem hatott meg, élőben sem csábított el egyik lakk sem,de a mani tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg tudom érteni, ezekhez a színekhez kell egy érzelmi szál :)
      És köszönöm! :)

      Törlés