2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász 18.

Sziasztok!

Csapongó vadászként hol vagyok, hol nem vagyok, mint a mesében...Most éppen vagyok! :)

A Manikűrvadász 18. fordulójára páromnak Pancsit kaptam.
http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/




Mivel az utolsó pillanatban kaptam megint észhez, gyors rajtaütéssel választottam ki áldozatomat:
Forrás:



http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2015/01/a-tel-szinei-koromlakkos-kihivas.html

Világos lila alap, sötétebb lila nyomdázott minta, ezzel a koncepcióval indultam el, és ezt sütöttem ki belőle:




Kezdő és csak közepesen lelkes nyomdázóként nem sikerült tökéletesen felvenni a mintát. Nem jöttem zavarba, feldobtam néhány csillogó arany pöttyel. Nagyon szerettem ezt a bájos, visszafogott színösszeállítást és ezen a csipke még dobott egyet.

A lemez az egyike a két BPS-től kapott lemezeimnek, már ismeritek :) ő az L020-as.
 http://www.bornprettystore.com/lace-flower-pattern-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l020-65cm-p-19375.html
:P
Ha valaki most látná először, lecsaphat rá 10% kedvezményel az alábbi kódot használva: KQSQ10



A szállítás INGYENES!

Igen, ez itt a reklám helye! :)


Köszönöm, hogy benéztetek! :*



37 megjegyzés:

  1. Szuper lett, igazán jó ötlet volt az arany pontozás! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira örülök, hogy ismét hallok felőled! A mani is csodás lett, én egyszerűen imádom azokkal az arany pöttyökkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Oh, nagyon drága vagy Bella! Igazán meghatsz <3
      Örülök, hogy a kis figyelemelterelő arany pöttyök ilyen sikeresek lettek :D

      Törlés
  3. Szép lett az újraalkotott verzió, bár PAncsié nekem épp ennyire tetszik!
    A kövecskék használata nagyon ötletes, sokat dob az összhatáson, nekem fel se tűnt volna, hogy a nyomdaminta nem tökéletes.
    Már alig vártam egy szépséges manikűrt Tőled, és most nagyon örülök, hogy itt van ez a szépség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves bandita! Ezer éve....!
      Örülök, hogy tetszik a nyomdázásom és igyekszem töltődni a kedves kommentekből, hogy több időm+energiám legyen a körmözésre és a blogra!

      Törlés
  4. Szép lett - és Timi után, itt is ez a lemez!!! Végem van... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ZsebBoszi! Köszönöm! :D
      Én tuti még kísérteni foglak ezzel a lemezzel, hiszen most "ki akarom maxolni". Biztos, hogy hamarosan megint feltűnik a blogon! :p

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, örülök, hogy újra alkotsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, Szilvia, igyekszem! :) Az alkotás már-már visszatért, csak a blogot hanyagolom.
      De az ilyen kedves kommentektől új erőre kapok. ;)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik, kedvelem a manikűrjeid, sőt, korábban én is vadászhattam tőled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Andi, örülök! :)))

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon-nagyon kedves tőled! :)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Zsóka! Én is imádtam ezeket a színeket, pedig nem vagyok kifejezetten lilás. :)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Liza! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  10. Nagyon szép lett a Tied is, nekem pont a lila a kedvenc színem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy kedvedre tettem a lilával :) Nálam ő olyan szín, amit szívesen nézek, de hordani nem nagyon szoktam. :P

      Törlés
  11. Nagyon szépet alkottál! :)

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Elíz! Örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  13. Igazán kellemes manikűrt készítettél :)

    VálaszTörlés
  14. Atyaég, de szép lett! *.* Lila, csipkés és még csillogó is, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves lila-mániás hölgy! :) :*

      Törlés
  15. nagyon kis finom manikűr lett, tetszik! :)

    VálaszTörlés