2014. október 4., szombat

Matchy-matchy NAC #6 - Kedvenc felső

A Matchy- matchy nail art challenge is elérkezett utolsó fordulójához. A Disney-s mellett ezt is nagyon megkedveltem, konkrétan hiányozni fog. :D

Mielőtt belecsapunk a közepébe, szeretnék egy-két gondolatot megosztani veletek.
Először is szeretnék megköszönni minden kedves kommentet, amit tőletek kaptam. Hihetetlenül sokat jelent nekem minden visszajelzés, és az elismerő szavaitok rettentő boldoggá tesznek! :) Úgyhogy KÖSZÖNÖM! :) :*
Két kisebb újítás történt a blogon nem régiben. Ági javaslatára nagyobb képekre váltottam, és Bandita kedves kérésére visszamenőleg is belebiggyesztettem a posztokba a felhasznált lakkok listáját. Köszönöm a lányoknak az ötleteket! Remélem ezek az "apróságok" élvezetesebbé teszik számotokra a barangolást nálam, ja, és a továbbiakban se tartsátok vissza, ha mondandótok van számomra. :)

És akkor következzen a kedvenc felső:
Egy nem régi darab, sárgásfehér színű lenge ing, fekete szívecskékkel.





Felhasznált lakkok:
tojáhéj: ZOYA - Jacqueline
fekete: Moyra - 35




26 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szívek és szép felső!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöööm! :D Imádom a cuki cuccokat! :D

      Törlés
  4. Nálam ez telitalálat!! :)) Egyszerűen gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik neked! :))

      Törlés
  5. Nagyon szép és elegáns lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! örülök, hogy elegánsnak találod, igyekeztem, hogy cuki és elegáns is legyen! :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ez a szívecskés köröm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  7. Istenem, imádom :') Honnan van ez a felső? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! :))) C&A-ban vettem augusztusban. :)

      Törlés
  8. Az alaplakkod gyönyörű, tudom, hogy annál világosabb, de nekem azonnal a madártej krémes-édes lágy íze jutott róla eszembe! :)
    ...Éss, igen, ma megvettem az első teljesen fekete lakkomat, a 35-ös Moyrát! Még nem kentem fel, csak próbaköröm alapként, de nagyon tetszik, szépen terül, jól fed!
    Köszönöm a jó tippet, ez a lakk a lehető legjobb választás volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      És örülök, hogy jó választásnak tűnt a Moyra, remélem éles bevetésen is be fog válni! ;) Mindenképp kérek róla beszámolót! :))

      Törlés
  9. Nagyon cuki a blúz, és a mani is az lett. :) És nekem a képek mérete is jobban tetszik így. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem is jobban tetszik már így, mert az előző méret hiába csak eggyel kisebb, alig lehet látni a képen az apróbb részleteket. Ez a blogger furcsasága :)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :))) Örülök, hogy szerinted is cuki! :))

      Törlés
  11. nagyon bájos manikűr és az ötletadó ing is nagyon cuki. :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak a mosoly maradt le a komment végéről, pedig erőteljes volt a valóságban az arcomon a posztot látva! ;)

      Törlés
    2. és ez a képméret sokkal szimpibb, a fotók száma is pont jó, a koncepció úgyszintén! :)

      Törlés
    3. Köszönöm szépen a kedves szavakat! A mosolyt pedig odaképzelem, ne félj! :)))
      Egyet értek a képmérettel kapcsolatban, először fura volt, de most már tetszik. Hiába, a szokás nagy úr tud lenni.
      Köszönöm a visszajelzést és csodaszép napot kívánok neked! :)

      Törlés