2014. október 11., szombat

KKK - #1 pink

Ééés elstartol a Kedvenc Körömlakkos Kihívás is, amit szintén Thimmykének köszönhetünk. Az Ősz Színei kihíváshoz hasonlóan itt is csak egy szín adott, ezen kívül szárnyalhat a fantáziánk.

Hát ööö az első témánál az én fantáziám nem szárnyalt nagyon, de ígérem, ennél aranyosabbakat is fogtok látni a kihívás során. :)
Ehhez a körhöz egy nagyon halvány, cuki rózsaszínt választottam és azt egy egyszerű holo sávval dobtam fel. Persze a holografikus csillogás teljesen elveszi a figyelmet a szelíd szépségről, amit ráadásul nehéz is fotózni, úgyhogy ebben a körben hivatalosan is megbuktam. :D



Csatlakozzatok!


Felhasznált lakkok:
rózsaszín: Aden mini - 04 (Anemone pink)
holo: Moyra Holographic - 251


Köszönöm, hogy benéztetek!
Izgatottan várom, hányan csatlakoztunk ehhez a kihíváshoz. :) Ki az ágyból mindenki, posztolásra fel! :)
Jó hétvégét!


16 megjegyzés:

  1. Ez valami brutálisan jól néz ki *-* ha nem gond lehet én is inspirálódnék a maniddal, Természetesen megemlítelek ha megengeded: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Enyém a megtiszteltetés, úgyhogy csak bátran vegyétek-vigyétek! :))

      Törlés
  2. Ez a holo lakk nagyon szép!! Ezt muszáj megvennem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta ez megjelent a Moyránál, a háztartások kötelező alapfelszerelése lett! :)
      Olcsó és jó befektetés :)))
      És köszönöm a dícséretet, a Moyra nevében is. :)

      Törlés
  3. Megnyitottam a bejegyzést és konkrétan tátva maradt a szám! :O Gyönyörű lett. *_* Ha téged kaptak egyik Manikűrvadász alkalmából, akkor nagy a valószínűsége, hogy ezt fogom "elcsenni" :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát ilyen visszajelzésre abszolút nem számítottam! Rettenetesen örülök neki, hogy ennyire tetszik, és megtisztelsz! Köszönöm szépen, szívből! :* :))

      Törlés
  4. Ez nagyon tetszik! ha nem baj, akkor én is meg fogom csinálni a héten :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan nem sejtettem, hogy ez a kis egyszerű köröm ekkora sikert arathat! ^^
      Természetesen örülök neki, ha általam inspirálódsz és várom szeretettel a te verziódat! :*
      :) És köszönöm szépen! :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Már-már kétlem, hogy ugyanazt látjuk-e a képen :D :*

      Törlés
  6. Nagyon jó lett. :) Úgy látom sikerült hasonlóan gondolkodnunk a díszítés tekintetében. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Bizony, megint egy rugóra járt az agyunk! :P

      Törlés