2015. január 24., szombat

Csajos filmes kihívás - #2 Az ördög Pradát visel

A kihívásban szereplő "művek" közül ezt is láttam már, de szívesen néztem újra, hiszen tetszett anno. A Szöszishez hasonlóan, Az ördög Pradát visel-nek is annak ellenére, hogy egy könnyed filmecske, van mondanivalója és én ezt szeretem. :D
A filmhez készített körömhöz azonban egy netes képből inspirálódtam. Mindenképp valamilyen elegáns, sikkes megoldást akartam kieszelni...majd ti eldöntitek, hogy mennyire sikerült. Nem vagyok vele elégedetlen, de a fejemben kicsit vagányabbnak képzeltem. :)

Az inspiráció: forrás




Szép hétvégét és jó filmezést, ha lesz rá időtök! :P


26 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó lett! Nagyon ötletes! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, igazán mutatós. :) Talán az övcsat nélkül még jobban tetszene. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)
      Hm, eredetileg az övcsat nélkül képzeltem, de úgy meg olyan üres volt.
      Belelátsz a fejembe!

      Törlés
  3. Nagyon tetszik. :) Övcsat nélkül még egy hétköznapi mani is lehetne, nagyon tetszik az a kompozíció. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, most már bánom, hogy ráraktam! :D De köszönöm szépen!

      Törlés
  4. Király lett, imádom, hogy ilyen apró részletet kaptál el :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Flóra! Igaz, ez a képről ugrott be, de mindenképpen valami filmes ruhából inspirálódtam volna. ;)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, PAncsi! Örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  6. nekem is nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicséretet, kedves Bree! :)

      Törlés
  7. Ezt egyszer ellopom!!!! Lenyűgöző, frappáns!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy el is lopod és akkor kvittek leszünk lopás-ügyben! :D Örülök, hogy tetszik és köszönöm! :)

      Törlés
  8. Nekem is nagyon tetszik! Olyan elegáns :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Fanni! Örülök, hogy így látod, mert ez volt a cél! :))

      Törlés
  9. Baromi jóóóó! :D
    Dögös, lendületes, és ami most a legjobban tetszik: nem édeskés, nem kis szexis, hanem iszonyat vagány, magabiztos!
    Ha az övcsatok realisztikusabbak lennének, akkor azt mondanám, ez az eddigi legf*szább manid, de így is simán benne van a legjobb ötben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm szépen! Fene a francos övcsatokba! Belebetegszem! :D Na jó, nem. Tényleg elnagyoltam, mert csak úgy odadobtam őket gyorsba... Szerencsére az összhatás távolról tényleg olyan vagány volt, annyira, hogy nem is bírtam hordani. Egy ilyen manihoz fel kell öltözni! :) Komolyan!

      Törlés
  10. Mekkora ötlet, nagyon tetszik a kreativitásod! :) Szuper lett a kivitelezés is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Szilvi! :) Igazán örülök a kedves szavaidnak! :))

      Törlés
  11. Ez egyszerűen mesés, nagyon eltaláltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Julcsi! Örülök, hogy így látod! :))

      Törlés