2014. október 13., hétfő

Körömnövesztési valóságshow - 2. rész (Kezdeti sikerek és kudarcok)

Eltelt egy hét a projektem kezdete óta, és már gazdagodtam apró sikerekkel és kudarcokkal is.
Néhány dolgot azonban le kell szögeznem:
- jelenleg inkább körömerősítés, mint növesztés a cél, mivel még a sérült körömrészeimet le kell növesztenem
- nem követtem végig a használati utasítást
- csak a jobb kezemen próbálgatom betartani a projektet, a bal kezemen csak alaplakként használom.

4 napig követtem az utasítást, minden nap felkentem egy réteget. Mivel elvileg a 4. napon le kell mosni és újrakezdeni a festést, én már aznap megengedtem magamnak egy kis lakkozást (nem bírtam tovább!!! :D ), így aznap az Eveline lakkocskám csak alaplakként szolgált).

Sikerek:
Már az első napokon éreztem, hogy keményebb lett a körmöm, dolgozott a vegyszer. :P
Kifehéríti a körömvéget a lakk, de ez csak addig tart, amíg le nem mosom.
Meghosszabbítja a körömfestésem  életét, 3 nap után csak az elvékonyodott részeimről pattant le a szín. (Ez nálam nagy szó.)

Kudarcok:
Az 5. napon a középső ujjamról leszakadt az elvékonyodott körömsarok.
A mutatóujjamon beszakadt a köröm, ráadásul a tövénél. Igazából nem tudom minek vélni ezt a jelenséget, nem is akarok összeesküvés-elméleteket gyártani. Öröm az ürömben, hogy mivel merevebben áll a körmöm, nem hajlik be a szakadás mentén és eddig nem is akadt bele semmi. Amikor bekenem az Eveline-nel és/vagy ki is lakkozom, nem is látszik a szakadás. Kíváncsi vagyok meddig tudom lenöveszteni ezt a szakadást anélkül, hogy valami műkörömanyaggal össze ne kelljen tartanom a körmöm. :D

Alaplakként is jól funkcionál a cucc, de ahogy már írtam, a már sérült körömrészekkel nem tud mit kezdeni, innen könnyen lepattan a lakk Eveline-nel együtt is.

Ezért a körömnövesztési show jelenleg csak körömerősítési fázisban van, mindig visszareszelem a körmöm rövidre, hogy szabaduljak az elvékonyodott részektől.

Első nap: egy réteg Eveline-nel




Hetedik nap (azaz ma) : két réteg Eveline-nel, lerövidített körmökkel


Köszönöm, hogy benéztetek, ma még egyszer találkozunk! ;)

2 megjegyzés:

  1. szerintem ha egyszer túl leszel a letörött-lemezhiányos részeken, akkor a teljesen visszareszelteket már tényleg meg fogja erősíteni és végül is ez a lényeg. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ebben bízok! ;) Akkor lesz érdekes igazán ez a projekt! :)

      Törlés