2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13.

Hoppá, kicsit elkéstem. :/ Azt hittem 19 órakor van a buli :D Na szóval...
A nagy sietségben még az inlinkzhez se adtam magam hozzá.

Második alkalommal csatlakoztam a Manikűrvadász népes táborához, és elmondhatom, hogy legalább annyira izgalmasnak találtam az előkészületeket, mint az elsőnél. Persze már "rutinos" vén rókaként jobban figyeltem a jelentkezést, a mani levadászása előtt pedig nem gondoltam túl a dolgot.



Párom ezúttal You You lett, akinek a blogja nem volt ismeretlen számomra.
Átböngésztem a manis posztokat és seperc alatt rátaláltam arra, ami hozzám a legközelebb áll.

Íme:

forrás: http://marlenkablog.blogspot.hu/2014/04/lakkozz-fotozz-posztolj-5-fordulo.html

You You alkotása egy LFP fordulóra készült egy netes inspiráció alapján.
Az én verziómat végül a kettő ötvözetéből hoztam össze.



Pasztell, cuki, nekem való. :)

Köszi, hogy benéztetek! Én is indulok hozzátok! :P






27 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, igazi tavaszi manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szép lett! Hát igen, a telet nem veszi be a gyomrom! :)

      Törlés
  2. Fantasztikus és nagyon preciz :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosat alkottál ismét! Annyira bájos, és olyan szépek a színek.
    Hibátlan és kellemes összhatás.
    Virágzó cseresznyefa-ez jut róla eszembe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bizony egy cseresznyefa, úgyhogy örülök, hogy ez jutott róla eszedbe! :D
      Köszönöm szépen! :) :*

      Törlés
  4. Annyira szépen festetted meg a mintákat, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, You You! Örülök, hogy nálad vadászhattam! :)

      Törlés
  5. Csodaszép mindkettő, nem tudnék választani :-)

    VálaszTörlés
  6. Szeretem a cseresznyevirágos manikűröket. :3 Nagyon cuki lettek a virágok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ebben is megegyezik az ízlésünk! :) Köszi!

      Törlés
  7. Gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Szilvia! Örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  9. Hű, ez valami mesés. :) Az egyik kedvencem lett. :) Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó! Köszönöm szépen, drága Anna! :) :*

      Törlés
  10. Gyönyörű lett az újraalkotásod. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett ez a manikűr! :) You You-nál én is nagyon kedveltem ezt a manit. :)

    VálaszTörlés
  12. Hát ez nagyon szépséges lett! Tavaszt ide, de azonnal! :)

    VálaszTörlés