2014. november 3., hétfő

Köröm-csokor

Sziasztok!

A hétfői "szokásos" uncsi körömnövesztős beszámolóm helyett ma egy kisebb csokornyi körmöt hoztam nektek. Ebben olyan régebbi manik vannak, amelyeknek nem szántam külön posztot, így most ömlesztve zúdítom rátok őket.
Láthatjátok, hogy alapvetően nem a túldíszített körmök jellemeznek a hétköznapokban. :)

Nyaralásra egy mindenhez illőt:



A demjéni strandon hatalmas virág:



Ez egy kifejezetten sz*rul sikerült próbálkozás. A koncepció az volt, hogy a repedezős lakk mögül előbukkan a gepárdminta, de a repedezős lakk elmosta... :( Erről elég is egy kép!



Furcsa színpárosítás:



Vakuval élethűbb színek:



Egy nem régi mű, amikor annyi rózsaszín-arany körmöt láttam, hogy megkívántam. Nagyon minimál díszítéssel:



A kétkezes képek szerelmeseinek :)



Remélem jobban élveztétek ezeket az egyszerű alkotásokat, mint a pucér körmömről készült képeket. :P
Szép délutánt!

10 megjegyzés:

  1. Hu, hát nem is tudom melyik a kedvencem.. Talán mind! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek választás! :D Diplomatikus! Köszi! :)))

      Törlés
  2. Talán meglepő... A RÓZSASZÍN a kedvencem. :D De a kis virágos neon is nagyon cuki. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, mily meglepő egy rózsaszín-kedvelőtől! :)) De az első se olyan neonos, mint amilyennek kinéz.

      Törlés
  3. Szerintem nem lett furcsa az a színkombináció sem! :) Nekem az lett a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked az tetszik a legjobban! Igazából viselni nem volt furcsa, de a képeken annak tűnik! :)

      Törlés
  4. Hm....Bő negyedórája nézegetem ezeket a manikat, és agyalok, hogy vajon őszintén leírjam-e mindazt, amit gondolok.
    Mivel abszolút kedvencem vagy a Magyar köröms bloggerinák között, úgy döntöttem, hogy őszinte leszek, és soha nem fogok neked se...neket nyalni, kizárólag indokolt esetben! :)
    A másik dolog: azokhoz a manikhoz, amelyek nem tetszenek, nem szoktam írni, mert inkább továbblépek, vélemény nélkül. Nálad ezt nem fogom csinálni, írni fogok, akár így, akár úgy, éspedig szeretetből.

    Naszóval.
    A bemutatott manik szerintem több, mint egy évesek, és azóta hol tartasz már?!
    Ég és föld a különbség az új munkáid és ezek között. Az első, virágosod nagyon cuki, szépen fotózott kis példány, szimpatikus kis kommersz minta, több színváltozatban tökjól hordható-ennyi.
    A bordós mani érdekes módon a futószalagon készült műkörmös, gyors díszítéseket juttatja eszembe, a kolléganők közül páran hasonló díszítéssel állítanak be melóba, miután körmösnél jártak. Szép, nem látok benne kivetnivalót, de izgalmasat sem....
    A rózsaszín-arany nagyon tetszik, mert ebben a maniban érzem, hogy a lakk színe a szíved csücskében van, és ez a kellemes, huncut érzés tükröződik a kis kackiás arany mintában, és ez elbűvöl....eszméletlen, mennyire érződik egy lakkozáson, ha szeretve van! :D

    És a sorozat kakukktojása: a "Törött Gepárd"....Na kérem, ebben van potenciál! Nem véletlen, hogy megmutattad a növőfélben lévő pucér körmeid helyett! Erre felkaptam a fejem!
    Ez az ötlet TUD VALAMIT!
    Ennél hosszasan elidőztem, mert ennek a mintának jövője van, ez még kidolgozásra, megvalósításra vár.
    Ebből a maniból szerintem "szülni" fogsz valamit, amitől le fogok menni hídba, teljesen biztos vagyok benne, hogy azóta is ott motoszkál benned, hogy először elszúrtad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy leírtad az őszinte véleményedet, abszolút vevő vagyok rá és hálás. És természetesen nem várok semmiféle *nyalást, mindenkinek szabad a pálya azt írnia, amit csak szeretne.

      Örülök neki, hogy megtiszteltél azzal, hogy nem léptél tovább és leírtad a "negatív" kritikát is. Bevallom én ezt a mai napig nem teszem, mert nem szeretném ha bárki bántásnak venné...

      Szóval...kicsit vicces volt az elemzés legeleje, ezek a manik nem egy évesek, nem rég készült mind. Egyet értek, hogy a minták kommerszek (főleg a bordón), de én ezeket is szeretem és anno amikor műkörmözni tanultam, ezek nagyon divatosak voltak :D Az is szempont, hogy könnyen és gyorsan elkészíthető. Való igaz, hogy ma már nem azok, de hát ugye ízlések és pofonok, nekem a mai trendek közül van olyan, ami nehezen emészthető.

      Ha nem kifejezetten egy izgis köröm-kihívásra készülök, akkor jobban szeretem az egyszerű lakkozásokat, akár csak egy körmön (gyűrűs) díszítve. Mióta nem hordok műkörmöt, nem szeretem a csicsát. :) Persze amiket megfestek egy kihívásra, általában elhordom. ) Ezt nem a manik védelmében írom első sorban, hanem mert hozzá tartozik az igazsághoz... A blogra meg szeretek kicsit "szebbeket" vagy érdekesebbeket feltölteni, na de ehhez meg is kell őket alkotni. Ördögi kör, ugye? :)

      Érdekes, hogy neked pont a törött gepárd mutat potenciált, de végül is miért ne? Ő már sokkal inkább a modern trendek szellemében készült valamikor nyáron. :D Egy kis minta, egy kis csavar, egy kis pucérság, még mattító lakkot is próbáltam rá. De nem azt adta, amire vártam. Annyira nem töröm a fejem rajta, mindig van valami aktuálisabb :D Ennyire nem akarom komolyan venni a körömfestést, hogy törjem rajta a fejem - képes lennék rá, sajnos(?) - hanem csak az élvezeti részére koncentrálok.

      Aztán soha ne mond, hogy soha, lehet egyszer visszatér egy javított "törött gepárd". :)

      PS: Amit a rózsaszínre írtál, az nagyon aranyos, talán igaz is. :) Ő a legfrissebb ezek közül.

      Törlés
  5. Azt hiszem, az utolsó kép nekem (is) szól! :) Gyönyörű kezed van, a körmeid mindig hibátlanok, manikűrjeiddel együtt. :) <3 Nem győzöm linkelni a blogod az ismerősöknek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, komolyan? *-* nahááát, köszönöm szépen! ^^
      Örülök, hogy ennyire tetszik neked a kis alkotásom, és természetesen neked szólt a kis utalás :P Köszönöm szépen a kedves szavaidat, instant boldogság :)))

      Törlés