2015. január 4., vasárnap

Madár Móka - #1 páva

Thimmykéről jó példát véve, előre hoztam én is a holnapi Madár Móka kihívás első fordulóját.
A Pinteresten való inspirálódás alapján készítettem el ezt a pávatollas lakkozást. Nagyon kis diszkrét, könnyen hordható mani lett.



Felhasznált lakkok:
alap: egy réteg Lora - 126 és egy réteg Rival de Loop duo color - 01 Drama queen (barna oldal)
óarany: Rival de Loop duo color - 01 Drama queen (arany oldal)
fekete: Moyra - 35
türkiz: NYC - 320 Blue sky
sötétkék: Jollie Frane - 47
csillámos kék: Dance Legend Wow prism - 28 Night ranger
csillámos arany: China Glaze - Mingle with kringle




21 megjegyzés:

  1. A minta nagyon szép lett, bár nekem valahogy a barna és a páva két külön bolygóról jöttek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Valóban nincs sok köze a barnának a pávához. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik. :)
    Sajnálom, hogy én nem vehetek részt, mert időm nem engedi. Viszont várom a lakkozásokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Sajnálom, hogy nem tudsz részt venni, de az az igazság én is megválogatom mostanában, mire szánjak időt. Úgyhogy megértelek. :)
      De ha tetszenek a témák, majd bepótolod egyszer. :)

      Törlés
  3. Uhh, ez eszméletlenül szép lett! *_* Milyen ecsetet használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Rita!
      Hosszú, vékony szálú ecsetet, amit olcsón az ebayről lehet beszerezni.
      http://www.ebay.com/itm/291100502119?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Törlés
    2. Köszönöm! Rendelünk is egyet nemsokára! :) Remélem ezzel végre megoldódik a vékony ecset keresése projekt :)

      Törlés
    3. Szívesen! Én a három közül a leghosszabbat nem igazán használom, de a két kisebbet nyűvöm, jól bírják. Az elején érdemes kivágni az elálló szálakat, illetve további szálakat eltávolítva még vékonyabb ecsetet kaphatsz, még vékonyabb vonalak festéséhez. :)
      Ezt a szettet én boltban 1000Ft-ért láttam, az ebayes ára elég baráti ahhoz, hogy akár kedvedre megnyírbáld. :)

      Törlés
    4. Igen, ahogy mondod! :) És pont ezért nem is rizikós a dolog :) Szóval szuper!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy így látod! :))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik neked! :))

      Törlés
  6. Az én ízlésemnek kicsit sötét az alap, viszont a minta valami csodaszép! Csodálom a vékony vonalaidat. *_*

    VálaszTörlés