2014. augusztus 26., kedd

Ropogós a P2!

Villámbejegyzés egy friss P2 szállítmányról. :) Anyukám családlátogatóban volt Németországban, és mi mást is kérhettem volna meglepinek, mint néhány P2 lakkot :P  Nem volt könnyű dolga a lefosztott polcokkal, de az utolsó előtti pillanatban sikerült levadászni néhányat.


Narancsos barack homoklakk: Sand style polish, 130 Joyful
Narancsos piros: Volume gloss, 008 Beach babe
Bordó: Last forever, 190 Hold me tight!
Zöld: Color victim, 620 Artful
és egy alaplakk





A zöld lakkról sajnos nem tudtam jó képet csinálni, de a többi nagyjából megfelel a valóságnak.
Ami furcsa, az az, hogy a DM honlapján lévő színmintáknak pedig közük nincs a valósághoz! A netes képek közt barangolva se találtam szép képet. Lehet, hogy számítógép színbeállítástól is függ ésatöbbi, amihez nem értek :D Van itthon egy zöld elmex fogkrém, aminek olyan a színe, de a neten a fogkrém zöldje is piszkos zöldnek tűnik. Talán ez hasonlít, ha valakit érdekel. Megígértem, hogy nem nyávogok többet ezzel a témával kapcsolatban, de olyan csalódott vagyok, és úgy szeretnék egy ügyes gépet, ami minden színt csodásan lefotóz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése