2014. augusztus 8., péntek

Flitterek a feketén

Amikor kipróbáltam a flitteres Lora lakkomat sárga alapon (itt), akkor már terveztem, hogy fekete alapon is biztosan kipróbálom.

Úgy indultam neki, hogy mind a 10 körmömre felkenem, de szerencse, hogy a gyűrűsre kentem először, mert egyből olyan szilveszteri party-hangulatot árasztott (azaz árasztott volna 10 körmön), amihez nem volt kedvem. Így viszont egy olyan visszafogottabb, de feltűnő, talán még elegánsnak vagy ünnepélyesnek is mondható eredményt kaptam, amit a leginkább szeretek viselni.

Mit gondoltok a fekete lakkozásról? :)


Szeretem az ünnepeket, amikor hatalmas virágcsokor előtt fényképezhetem a körömkreációkat. :)))

Felhasznált lakkok:
fekete: Moyra - 35
csillámos fedő: Lora



6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki fekete alapon ez a csillámcsoda! Régóta tervezem a megvételét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon jó befektetésnek bizonyult ez a csillámos lakk, már annyi színen elképzeltem, pedig alapvetően nem is a csillogós manikat kedvelem. :) Azt hiszem, jól fogsz vele járni te is! Szép napot, szép körmöket! :)

      Törlés
  2. Milyen remekül feldobja a feketét ez a tömény glitter tenger! Sőt, ki is hangsúlyozza, szerintem telitalálat lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Azt hiszem ezt kerestem tudat alatt, mikor nem volt gusztusom minden körömre tenni glittert. :)

      Törlés
  3. Csodálatos ez a manikűr! Ismerve magamat, én átestem volna a ló másik oldalára, és fullosan összeglittereztem volna minden körmöt, mert én hajlamos vagyok a túlzásokra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Szerintem szuperül nézne ki teleglitterezve (is)! De én meg annyira rászoktam az egyszerű, de nagyszerű vagy elegánsabb körmökre, hogy teljesen lekorlátozza az alkotói szabadságomat ez a beszűkült ízlés. :D Na de néha igyekszem feszegetni a saját határaimat.

      Törlés