2016. december 26., hétfő

29. Manikűrvadász | Karácsony 2016


Kedves Látogató!

Hűtlen tagjaként a vadászok lelkes csapatának néha vagyok, néha nem vagyok. Hát most vagyok és a véletlen megint úgy hozta, hogy párom Szilvi lett csak úgy, mint a tavaly Karácsonyi Manikűrvadászaton.



Tavaly Szilvi küldött nekem egy kis segítséget a manikűrök megtalálásához, idén már csak az újakat kellett összegyűjtenem és választanom.

Végül ebből műből indultam ki:


kéménybe szorult Télapó alakját akartam első sorban átvenni és kivételesen kevésbé bohókás, inkább egyszerűbb manivá varázsolni. Voilà:







Köszönöm, hogy benéztetek és mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok!





24 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a szép "kékség" :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült, és a kék szín is jó ötlet! (-:

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munka, szívesen viselném, a kézi hópehelyért pedig odavagyok! :)

    VálaszTörlés
  4. uh ez a Miki nagyon jól sikerült, imádni való! :D

    VálaszTörlés
  5. Jaj de édes lett! Szegény Télapó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Dorcy! Hát elbánt vele a sok bejgli. :D

      Törlés
  6. Szupi lett! :D A beszorult Télapó is klasszul sikerült ^_^

    VálaszTörlés
  7. De örülök, hogy ezt választottad tőlem, nagyon szerettem ezt a manikűrt :P A tiéd sokkal jobban tetszik, mert kevésbé zsúfolt, és a kék alap remekül passzol hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte tetszésedet a lopott mikulásom, köszönöm a dicsérő szavakat. :)

      Törlés
  8. Nagyon jó! Ilyen kéménybe szorult Télapót én is készítettem tavaly karácsonyra, imádtam. :D

    VálaszTörlés