2016. február 7., vasárnap

Átkozott nyomda

Amióta megvan a két árva nyomdalemezem, gyakran kézi festés helyett a nyomdázást választom.
Nem mindig van kedvem kitalálni, hogy mit fessek vagy ha elrontom, nincs türelmem újrakezdeni...

Más ügyeskezű bloggernél vettem először észre, hogy amióta nyomdázik, kicsit setébben fest. Ez is olyan dolog, amit ha nem gyakorol az ember, elfelejti...hát én is így jártam.
Így új barátom, a nyomda egy kicsit egoista módon átvette a hatalmat felettem. :)

A legutóbbi "na most leülök festeni valamit, mert alkotásra vágyok" ügynek is az lett a vége, hogy tök bénaságot rajzoltam kézzel és az elképelésembe sokkal inkább egy nyomdázott minta illett bele.

Ebből a szerencsétlenkedésből született ez a kellemes tapéta minta. :)




6 megjegyzés:

  1. Ez már bennem is megfogalmazódott a nyomdával kapcsolatban, gondolom, látszik is a blogomon, milyen sűrűn merészkedek használni! :D
    Lábkörömre vetem be inkább, mert odáig nem látok el, és a kézügyességem sem az igazi messziről.
    Illetve, ha másnak manikűrözök, és megkíván egy gyors nyomdamintát, akkor jól jön a lemez.
    A geometrikus mintákhoz is jól fog jönni, mert nem tudok két egyenes vonalat húzni szabad kézzel egymás mellé...
    Lehet, hogy aki átáll a nyomdára, az picit kiesik a kézi mintázás gyakorlatából, de a kreativitását és az ízlését nem felejti el. Így van ez nálad is, a munkáid utánozhatatlan stílusa a nyomdás manikból is rámköszön, ez is egy csodálatos manikűr lett!
    A nyomda segít, de nem helyettesíti a fantáziát. Nálad ezzel nincs gond, sőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nincs ezzel semmi baj, csak sajnálatos, amikor ellustul a kéz.
      Amit én bánok, hogy a fantáziám is ellustult, legtöbbször mások munkájából inspirálódok, mert az én agyam üres. :S
      Azért köszönöm az elismerő szavakat és a biztatást! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem és szerintem nem lustul el, aki nyomdázik. :) Csak a mai világban, mikor nincs időnk semmire, pláne nem a hibátlan kézi festegetésre, próbálgatásra, akkor nagy segítség a kész minta a lemezen. A nyomdázást is már mesteri fokon lehet űzni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :)
      Az ellustulást nem úgy értettem, hogy az ember idő hiányában nem csinál meg valamit...Hanem kiesik a gyakorlatból. Egy percig se vitatom a nyomdázás művészi mivoltát, sőt! Sok olyan technikát látok, amihez nekem nem lenne türelmem vagy ügyességem.

      Törlés
  3. Nem is gondoltam volna, hogy ezek a színek ilyen jók együtt! :)

    VálaszTörlés