2015. május 30., szombat

Born Pretty Store L020 lemez - Első nyomdázásom

Kedves Hölgyek (és Urak?)!

Az utóbbi napokban egyre több Born Pretty Store-os tesztet látok a kedvenc bloggereimnél, nos, engedjétek meg, hogy becsatlakozzak  ehhez a hullámhoz. :)



Engem is megkeresett a Born Pretty csapata, aminek nagyon-nagyon örültem. Tesztelésre választhattam némi nail art terméket, ami nem volt egyszerű "feladat", tekintve a hatalmas választékot: http://www.bornprettystore.com/show.php?filter=new_arrivals&cid=268


Mivel ideáig távol maradtam a nyomdázási őrülettől, most úgy döntöttem, remek alkalom a tesztelési lehetőség arra, hogy megismerkedjek néhány szép lemezzel.
Sokat nyávogok amiatt, hogy a meló miatt már nincs annyi időm és/vagy energiám körmözni, mint eddig...A nyomdázás nekem is megkönnyíti az életemet azóta.

2 darab lemezt és egy nyomdázót+lehúzót választottam tesztelésre, illetve egy másik nyomdázót+lehúzót bónuszként a csomagomba rejtettek. Nem tagadom, nekem ez az "apró" meglepetés is hatalmas örömet okozott. Aztán mindjárt ki is térek a dolog praktikus jelentőségére is.

Csak az egyik lemezt fogom most megmutatni, egyelőre ezzel ismerkedek, ezzel gyakorolom a nyomdázást. Mint ahogy a címben is írtam, ez az első próbálkozásom a technikával. Na jó, hazudok, kb. 10 éve, amikor Magyarországon a Konad nyomdák elkezdtek terjedni, akkor volt nekem is egy szettem, de nem sokszor vettem elő...

Akkor térjünk a tárgyra.
A lemezek és nyomdázók alaposan bebugyolálva érkeznek. A lemeztok nagyon kis színes, vidám mintás. :)


Amikor a lemezeket nézegettem a honlapon, igyekezetem szintén praktikusan gondolkozni. Olyan mintákat választottam, amit nehezen festek meg bal kézzel. A most bemutatásra kerülő lemezen csipke-minták vannak. Arra gondoltam, de jól jönne ez a lemez, amikor majd felveszem a csipkés ruhámat, de a szállítási idő alapján esélytelennek tűnt...aztán mit ad Isten, a "nagy nap" előtt megérkezett a kis BPS csomagom. :)

A lemezek még érintetlenül: :)


Bevetés előtt:















Ééés akkor lássuk a medvét! :D
El is árulom előre, hogy az első próbálkozásom messze nem lett tökéletes, de elégedett voltam vele, mert az összhatás nem volt rossz.

Először az általam választott fekete színű nyomdázóval próbálkoztam, de túl puha volt a párnája, nem vette fel a mintát. Kicsit kétségbe estem, mennyire béna vagyok, de a rózsaszín eszköz segített. Hát ezért voltam pluszban hálás a BPS-nak az extra ajándékért. :)

A rózsaszín nyomdázó szerintem minden fanatikusnak megvan, de ha mégse, itt elérhető:
http://www.bornprettystore.com/2pcsset-newly-practical-black-stamping-nail-stamper-scraper-p-17682.html


Az első...


A jobb kezemmel kezdtem, nehogy már könnyebb legyen. :S :D
Itt már látszik, hogy néha nem ment át a minta a párnáról a körmömre, így néha többször is rányomtam.


Az összhatás a ruhával. Szerintem dög. Azt hiszem, bátran ajánlom kezdőknek is ezt a lemezt, mert a minták nagy része szabálytalan, pici hibákkal is esztétikus. A párnára szépen átvihető a minta a lemezről.
(Eddig kb. 4 mintát próbáltam erről a lemezről, folyt. köv. másik bejegyzésben.)


Kétkezes képek szerelmeseinek:


Aki most ebben a szent pillanatban szerelembe esett a csipkés lemezzel, az alábbi elérhetőségen rendelheti meg: http://www.bornprettystore.com/lace-flower-pattern-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l020-65cm-p-19375.html

Az alábbi kódot használva 10% kedvezményben részesül a kedves vásárló: KQSQ10
A szállítás INGYENES!



21 megjegyzés:

  1. Júj, nem is gondoltam volna, hogy nyomdázás terén te is szűz voltál még! :D Remélem, nekem is ilyen szépen sikerül majd az első! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony-bizony, egészen szűz. :) Biztos vagyok benne, hogy neked is jól fog menni, sőt még jobban! :) Jó kis cuccok ezek, de nekem még mindig a kézi festés marad a szívem csücske. :P

      Törlés
  2. 020 nekem is megvan,jó kis paletta.
    Hát én nem szeretem a rózsaszín nyomdázópárnát.....én ezzel sajnos már nem tudok (már) nyomdázni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neee. a már kétszer került bele a mondatba :D
      Az meg lemaradt,hogy tetszik a manikűröd :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy írtál! :)

      Az előbb meg is néztem, hogy az "ismerőseim" közül kinek van meg és láttam a munkádat, hát persze csodaszép! :)
      Nem tudom, hogy van ez a párnákkal, régen nekem is ilyen rózsaszín volt, annyira nem tetszett. A feketét azért választottam, mert sokat dicsérték az oldalon...De nekem nem sikerült elsőre semmit felszednem vele...azóta nem mertem hozzá nyúlni :D Még annyira gyerek cipőben jár nálam ez a nyomdázás, hogy ki kell tapasztalnom a technikákat, lakkokat és mindent, amiről még nem is tudok, hogy fontos. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a lemez és a mani is jó lett, remélem tudod, hogy ezzel új korszak nyílt az életedben és most már sokkal többet fogsz a körmeidre költeni ? haha :))) üdv a klubban!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha! Én is ettől félek :D
      Komolyan mondom, észnél kell lenni, mert az ember mindig többet és többet akar! De a pénz az úr! :D
      Köszönöm szépen a dicsérő szavakat! :)

      Törlés
  4. Vigyázz! A nyomdázás addiktív!!!! Én egy éve kezdtem, azóta tart a súlyos függőség. De nem akarok meggyógyulni :D Első sikeres próbálkozásodat nézve téged is beszippant a lemezek birodalma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy 100%-ig igazad van... már észlelem a tüneteket :)

      Törlés
  5. Nekem is tetszik a manikűröd. :) Bár nekem már van pár palettám még én is eléggé bénácska vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most bénának neveztél? :P :D :D Csak viccelek! Köszönöm a kedves kommentet, bátorításnak veszem. ;)
      Valóban bénázok vele, de a lényeg, hogy tetszik és élvezem. :D

      Törlés
  6. Nagyon szép lemezeket vetél, és csodaszép lett a nyomdázásod is!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike! :) Bár a lemezeket a BPS-től kaptam!

      Törlés
  7. Hajjaj, ha rákapsz az ízére, nem tudod majd abbahagyni a nyomdázást! :)
    Le a kalappal, hogy tudsz a kis rózsaszín nyomdázóval nyomdázni, nekem azzal nem megy...
    A manikűr szép lett, bár szerintem egy kifejezetten nyomdázásra készült fehér lakk (Essence vagy Mundo de Unas) még szebben látszana a fekete alapszínen (de ez csak az én ízlésem :)
    Várom még a csipkés manikat, nagyon tetszik ez a lemez, felkerült a kívánságlistára...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál, Pancsi! :)
      A fehér lakkal kapcsolatban teljesen igazad van, ez a Moyra fehérje és elég szürkés a fekete alapon, nem igen erre való. :) Majd szép lassan bővítem a készletem.
      Amúgy már rákaptam, legutóbb is nyomdáztam magamra pedig lett volna időm kézzel is szöszölni. :) Addikció! :)

      Törlés
  8. nekem kell ez a lemez! *.* Le is mentettem, hogy a következő rendeléskor bejelöljem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah, egy vevőt már szereztem a cégnek! :D :D
      Szerintem szeretni fogod, én ráfüggtem teljesen...

      Törlés
  9. Nagyon csinos lett. :) Megvan nekem is mind a két lemez, csipkés pont ma érkezett meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Én még a másikhoz nem is nyúltam hozzá, nem tudok betelni a csipkékkel! Szerintem alap darab! :D

      Törlés
  10. Nagyon szép lett! :) A lemez pedig.. hjajj! <3 Már nézegettem egy ideje, lehet, hogy megrendelem a gyűjtött BPS pontjaimból. :3 :D A háttérben pedig ha jól láttam, a BP-L008 bújik meg, igaz? :D Az egyik kedvencem, annyira jó minták vannak rajta! :)
    Érdekes egyébként, hogy van nekem is hasonló kicsi, kemény párnájú nyomdázóm, bár egy ilyen eurós/százforintos boltban vettem szettben, de én ki nem állhatom... túl ívesen a körmeim hozzá, plusz nagyon kicsi, egyszerűen nem szeretem... A fekete nyomdázó fényes felületű? Mert lehet, hogy ha egy kicsit megreszeled (óvatosan egy körömreszelővel vagy pedig Domex Magic Pad-del, ha van otthon (egyébként a Rossmannban kapható), akkor elméletileg fel kell vennie a mintát. :) Remélem, hogy sikerrel jársz! :) És én is csak a többieket idézhetem: a nyomdázás tényleg addiktív... és nagyon jó móka! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóra!
      Köszönöm a hosszú kommentet! :) Valóban a háttérben az L008-as lemez látható. Sajnos egy lusta dög lehetek, mert már készültek gyakorló manik azzal is, még nem posztoltam. Egyet értek az addikcióval kapcsolatban, amióta megvan ez a két lemez, és csak ez a kettő van, mindig elcsábulok a nyomdázásra. Szinte elfelejtek kézzel festeni. :D
      Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalatodat a fekete nyomdázóról, olvastam is hasonló tanácsot valahol, ki fogom próbálni! ;)

      Törlés