2014. szeptember 29., hétfő

ManiCute - Indiánnyár

A ManiCute csapatának mai témája az indiánnyár/ősz. Az őszt nem igazán szeretem, nekem a hideg és az esős-nyálkás-taknyos idő jut eszembe.
Szerencsére most igazán csodás idő van nálunk, sokkal inkább olyan, mint a lenti képen. Napsütés, meleg!, színes fák és még rengeteg zöldellő növény. Imádatos!!!



Az eléggé egy síkon mozgó fantáziám, ami az őszt illeti, nem engedte meg, hogy nagyon kreatívan dolgozzam fel ezt a témát, így egy olyan manit hoztam, amihez hasonlót sokat láttam blogokon őszi inspirációs képek közt. Nem túl kreatív, nem egyedi, de a miénk. Íme:



Felhasznált lakkok:
alap: tojáshéj / sárgás fehér: ZOYA - Jacqueline
törzs: sötétbarna: Moyra - 59
törzs/levél: középbarna: Moyra - 105
levelek:
olívazöld: Essence Color&Go - 161 Ciao Oliviero
citromsárga: saját keverés: Miss Sporty 453 + Moyra 03 (fehér)
világos narancssárga / barack: ZOYA - Cole
narancs / korall: Moyra Pastel Shades - 610
bordó: P2 Last forever - 190 hold me tight!



Nézzétek meg a többiek munkáját is és kommenteljetek bátran! :)
Jó hét kezdést mindenkinek!


27 megjegyzés:

  1. Szerintem kreatív! Nekem nagyon tetszik! 19:00-kor szoktunk posztolni, ezért nem látod még a mieinket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ezt nem tudtam, legközelebb nem sietem el!

      Törlés
  2. Na jó, ebbe a manikűrbe szerelmes vagyok *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Akkor tuti megcsinálom neked, ha az élet összesodor minket! Persze csak, ha elfogadod :)

      Törlés
  3. Ügyes és kreatív, ehhez biztos nem lett volna türelmem :)

    Látszik mennyire nincs időm mostanában blogokat olvasni, ez az első ilyen manikűr amibe belefutottam, szóval nekem tudtál újat mutatni ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos manikűr lett, nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Csodás színek és szép a minta is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, igazán örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  6. ez nagon szép lett! egyik legszebb ebben a körben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, igazán megtisztelsz, hogy így gondolod! Nagyon örülök és köszönöm! :)

      Törlés
  7. Az egyik legszebb őszi manikűr, amit mostanában láttam!
    A különlegessége számomra abban rejlik, hogy nem szokványos. Van benne valami szomorúság, már jelzi, hogy hamarosan elkopnak majd a színes levelek a fákról és a világ elcsendesedik majd.
    Ez a mani a szívembe talált, köszönöm, és szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bandita! Köszönöm ezt a szívhez szóló kommentet, ilyet még nem is olvastam, nemhogy kaptam volna. Örülök, hogy ilyen mély benyomásokat tett rád ez az egyszerű körömfestés, igazán meghatódtam. :)

      Törlés
  8. Kedves Lányok, Mindenki! Igyekszem mindenkinek egyesével megköszönni a kedves kommentjeit, de most ragaszkodok hozzá, hogy külön kiemeljem, mennyire örülök minden visszajelzésnek tőletek! Mint kezdő bloggernek ezek nagyon fontosak és természetesen nagyon boldoggá tesztek! Ezerszer is köszönöm!!! :)))

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű lett a kidolgozás, gratulálok! Nagyon tetszik a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zizitim! Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik neked! :))

      Törlés
  10. sokadszorra lesem meg ezt a posztot, azt hiszem, eljött az ideje, h tetszésem Veled is megosszam. ;) nagyon szép manikűr lett, gratulálok! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dyna! Örülök, hogy írtál, nagyon boldoggá tettél vele! :) Köszönöm szépen a kedves szavakat! :)

      Törlés