2014. június 23., hétfő

Zoya - Sailor

A Naillendes nyereménylakkjaim egyikét, a Sailort internetes swachok alapján választottam, de a fotókon látott acélkékhez képest sokkal sötétebb volt, ám ez semmit se változtatott az imádaton. Így is egy nagyon szép szín, ám nem különösebben tartós lakk. Sajnos 1-2 napot bírt kopás nélkül ez is, amit továbbra se a lakk hibájának tartok, hanem a gyenge körmeimnek. (Korábban itt írtam róla.)

Nem bírtam nyárig várni a felavatással, így telibe kentem a Sailort egy szép május közepi délutánon. :)
A nyers fotóimon nekem is azt a színt mutatta, amire a netes képek alapján számítottam, de a valóságban ez egy nagyon sötét, feketéhez közeli szín. Az egyik képen a "becsapós", a másikon az eredeti színhez igazított árnyalatot mutatom meg.

Valami ilyesminek képzeltem...



És ilyesmi, sőt, talán ennél is sötétebb valójában! De ismétlem, nem baj, a matrózkék nacihoz pedig szuperül passzol. :D


Felhasznált lakkok:
ZOYA - Sailor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése